Tým Rock Media obsadil v celkovém pořadí Eset V4 Cupu skvělé druhé místo

Na závodní sezónu v roce 2013 tým Rock Media dlouho nezapomene. V celkovém hodnocení Eset V4 Cupu se umístil Antonin Herbeck s vozem Pagani Zonda na skvělém druhém místě za vítězným Miro Konopkou ze Slovenska. Na třetím místě se umístil další slovenský jezdec Patrik Tkáč.

Seriál Eset V4 má za sebou první rok a tým Rock Media hodně dobře našlápnuto do příštího roku. V celkovém hodnocení Eset V4 Cupu, do kterého se počítají jak výsledky sprintů, tak vytrvalostních závodů, skončil Antonin Herbeck těsně na druhém místě, za vítězným slovenským jezdcem Miro Konopkou na Saleenu a Porschi. V konečném pořadí závodů ve sprintu se Antonin Herbeck umístil na třetím místě, za Miro Konopkou a polským jezdcem Piotrem Krawczykem, jezdícím s Mercedesem SLS. 

Antonin Herbeck komentuje průběh sezóny: „Pokud by nám neodešel na Hungaroringu díky přetrženému olejovému řemenu motor, tak jsme mohli pomýšlet na vítězství v obou kategoriích, neboť jsem do závodu startoval z prvního místa. Pro příští rok je to poučení, že musíme dojíždět každý závod, protože přestože jsme měli nejvíce vítězství, několik závodů jsme nedojeli a pak se ty ztracené body těžce nahání. V posledním závodním víkendu v Brně jsme vyhráli co se dalo, ale ve finiši jsme skončili v celkovém pořadí těsně druzí. Největší dík za umístění patří klukům v týmu, kteří dokázali skvěle připravit Pagani Zondu tak, že jsme letos kromě Hungaroringu neměli žádné větší technické problémy. V prvním sprintu v Rakousku jsme díky defektu na pneumatice nedojeli, ale ve druhém závodě jsme vyhráli. V Mostě jsme vyhraný závod ztratili tím, že po startu do Zondy naboural zezadu Andrej Studenič. Druhý závod jsme opět v Mostě vyhráli. Na Slovakiaringu jsme nedokázali nastavit auto aby sedělo v rychlých zatáčkách, takže tam je co dohánět. Můj spolujezdec ve vytrvalostních závodech Tomáš Liedl odvedl vždy za volantem skvělou práci, většinou mi předával vůz na prvním místě. Pro příští rok musíme zrychlit práci při tankování a výměně pneumatik, lépe nastavit vůz na Slovakiaringu a vyrovnat se s váhovým handicapem, který nám pravidla příštího roku nadělí. Ale naše závodní sezóna dopadla nad očekávání dobře!”